21/01/2017

Allegri: "Kritike na račun Juventusa su preterane"

u 12:14h / Kategorija:
Massimiliano Allegri navodi da su kritike na račun Juventusa preterane, jer je ekipa do sada ostvarila zacrtane ciljeve.

"Marchisio ima zamor mišića, biće spreman za sredu. Zahvaljujem se svima koji su radili sa mnom, sutra ću biti 300. put na klupi. Nadam se da ću još toliko trenirati. Igraćemo sa četvoricom u odbrani, Dani Alves je pozvan. Nema još uvek minute u nogama, ali može odigrati tridesetak ukoliko bude potrebno. Evra verovatno više neće odigrati nijednu utakmicu za Juventus. U odbrani će igrati Lichtsteiner, Chiellini, Bonucci i Asamoah. Imam sumnje po pitanju veznog reda, odnosno da li će Pjanić igrati tu ili u napadačkom trojcu. Hernanes bi mogao da igra ispred odbrane. Lemina se vratio, naši lekari će proceniti kada će početi da trenira sa ekipom. U ovoj sezoni igramo češće sa četvoricom u defanzivi, jer imamo malo igrača koji zaista dobro pozanju 3-5-2 sistem. U velikoj meri se ekipa promenila. Želimo da unapredimo našu igru, kako bismo mogli da pariramo svim velikim timovima. Cilj Juventusa je da igra finale u Kardifu."

"Trka za Scudetto nije završena, niti je ikada bila. Svako ko je mislio tako je bio u velikoj zabludi. Obično drugoplasirana ekipa u Italiji osvoji 80 bodova, stoga se šampionat može osvojiti eventualno dva kola pre kraja. Moramo izbiti iz glave da Juventus može pobeđivati svaku utakmicu rezultatom 3:0. Juventus mora pobeđivati i kada se muči. Ukoliko je neko mislio da ćemo nakon 20 utakmica imati 57 bodova, onda je takvoj osobi potreban doktor. Roma i Napoli su konstruisani za Scudetto, kao i inter, iako se to želi sakriti. Izvanredno je šta Juventus radi tokom proteklih godina, to nije nešto uobičajeno. Nakon pet godina osvajanja se nivo podiže, ali nam je potreban doprinos svakoga kako bi ostvarili nešto još bolje. Momci su ispunili do sada ono što smo hteli. Navikao sam na kritike. Kritikovan sam i kada sam bio prvi sa Milanom, isti slučaj je i sada. Kada odem, možda ćete imati nekog dopadljivijeg ovde."

"Pjaca neće startovati sutra, Cuadrado može igrati. Sada želimo da popravimo kvalitet naše igre, jer u suprotnom nećemo stići do Kardifa. Moramo vratiti u formu igrače koji su bili povređeni. Izgubili smo četiri utakmice u gostima, a jedina u kojoj smo u potpunosti podbacili je ona protiv Genoe. Ukoliko želimo da na tri fronta idemo do kraja, onda moramo znati da nam niko neće ništa pokloniti. Lazio je odličan tim, a Inzaghi veoma dobrar trener. Sutra nam neće biti lako. U Firenci me je markirao četvrti sudija, na kraju utakmice sam bio ljut. Tokom svih godina u Serie A, nikad nisam kritikovao sudije."

Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.