05/12/2016

Pjanić: "Kritike su dio igre"

u 15:13h / Kategorija:

Miralem Pjanić priznaje da je čuo kritike na njegov račun odkako je prešao u Juventus ovog ljeta, ali kaže da su one samo dio igre.

Bosanac je dobio puno pohvala zbog odlične predstave u pobjedi nad Atalantom rezultatom 3:1, nakon što ga je trener premjestio na poziciju iza napadača.

"Nije to stvar uloge i pozicije na terenu, jer sam u Romi igrao kao mezzala 5 godina," izjavio je Pjanić za Tuttosport. "Ovdje je drugačiji stil igre i polako se navikavam na njega. U Romi smo igrali više sa kratkim dodavanjima i imali veći posjed lopte, a ovdje se igra više sa okomitim pasovima. Trener i saigrači mi podižu samopouzdanje. Privikavanje na novi tim traje duže nego što sam očekivao, ali ostajem smiren. Najvažnija stvar je da Juve pobjedi, tada se moje kvalitete pokažu, znam šta mogu dati ekipi. Čuo sam komentare, iako mi kritike nisu potrebne da znam da li sam igrao dobro ili loše. Juventus je vrlo zahtjevan klub i ovdje sam da bi napredovao. Želio sam ovu stvarnost, titule i izazove koji dolaze uz to. Kritike su dio igre."

"Ja kao vođa? Da, volio bih povesti ekipu za ruku," nastavio je Pjanić u razgovoru za Tuttosport. "Želim da preuzmem tu odgovornost, zato sam ovdje. Privikavam se sve bolje i bolje, dajem sve od sebe, ali znam šta znači kada igrate tamo gdje morate preuzeti odgovornost. Ovdje ima još mnogo odličnih igrača na svakoj poziciji koji pomažu ne samo meni, nego i cijelom timu da budemo što bolji. Higuain? On je dovoljan sam sebi, ja mu nisam potreban. On je igrač koji može zabiti gol bez ičije pomoći. Nije mu potreban neko da mu asistira, toliko je dobar da sam sebi stvara šanse za pogodak. Svi smo vrlo sretni što igramo sa njim, Gonzalo je veoma smiren."

Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.