23/03/2016

Buffon: "Kritike nas drže živima"

u 22:37h / Kategorija:
Buffon: "Kritike nas drže živima"

Legenda Juventusa i italijanskog Calcia uopšte je pozdravio svog dugogodišnjeg prijatelja Ikera Casillasa, te dodao kako "je motivacija ta koja ih drži živima u svojoj dobi."

Dva veterana svjetskog renomea će se sutra susresti tokom prijateljskog susreta reprezentacija Italije i Španije, koja je zakazana za 20:45h na Dacia Areni u Udinama. "Bili smo sretni, pa rekao bih i pametni, odabravši ulogu koja nam je omogućila dugovječnije karijere," izjavio je uz osmjeh kapiten Stare dame. "Neobično je to što se tako dugo susrećemo na ovom nivou. Očigledno da smo tokom naših karijera napravili nešto više od uobičajenog, kako se još uvijek nalazimo na svojim pozicijama."

U nastavku je Buffon govorio i o valu mišljenja u Španiji kako je Casillas dao svoje, te da bi trebao predstavljati prošlost fudbala. "Po mom mišljenju termin 'poštovanje' je veoma bitan i može imati mnogo različitih tumačenja. Ovdje se radi isključivo o fudbalu, bilo da se neko od nas sviđa ili ne nekom navijaču, treneru, saigraču ili novinaru. Nadam se da postoji poštovanje spram mene u Italiji, baš kao što sam siguran da postoji u Španiji spram Ikera. Naravno da postoje bolji i lošiji momenti u karijeri, ali ukoliko profesionalac koji je oduvijek davao kolosalne učinke doživi lagani pad ljudi odmah isti nazivaju krizama. Ne gledam na to kao na nedostatak poštovanja. Vidim to kao motivaciju, nešto što je u našem dobu potrebno kako bi nas održalo u životu i tjeralo naprijed... činjenica da postoji netko tko sumnja u nas, i pred nama stoji zadatak da ga razuvjerimo. To je radost ovoga sporta! Rekao sam da ukoliko zaslužim poziv da igram, igrat ću, ukoliko ne, tada niti neću. Postoji pravilo u sportu, koje kaže da treneri donose svoje odluke kako bi pobijedili, ni zbog čega drugoga. On ne bi izabrao igrača ukoliko ne smatra da je on najbolja opcija za pobjedu."

Za kraj Buffon je prokomentarisao i budućnost njegovog mladog saigrača Alvara Morate, koji je nešto ranije nakon sutrašnje utakmice zatražio zamjenu dresova. "Čitajući štampu stekao sam dojam da odluka o njegovoj budućnosti pada samo na madridski Real. Izgleda da oni imaju u ruci otkupnu klauzulu, tako da što igrač ili njegov trenutni klub žele je relativno u usporedbi što želi Real Madrid."

"Moj rekord Serie A? Podijelio sam zasluge sa fantastičnom grupom momaka, a rekord je moj kao što je i Juventusov. Sada želim popraviti isti! Idemo iznova!"

Komentari odražavaju stavove autora komentara, a ne stavove Ju1897.net portala. Korištenjem Portala, korisnik prihvata Uslove korištenja, kao i sve njegove izmjene i dopune. Smatra se da su korisnici kontinuiranim korištenjem Portala ili bilo kojeg njegovog dijela, u svakom trenutku upoznati s aktuelnim pravilima korištenja, te da su ih razumjeli u cijelosti. Ju1897.net portal zadržava pravo da određene komentare obriše bez najave i objašnjenja, kao i da autore istih sankcioniše zabranom komentarisanja. Za više pojedinosti posjetite naše Uslove korištenja.